Noisey

Hey de är onsdag å jag är rätt seg idag, blev en lång dag igår med att dra vatten ledningar till Adreas och Marcus rum här i butiken fram till 01.30 igår tillsammans med min far. Tänkte passa på att säga Tack till min pappa som har hjälpt oss med allt i butiken. Med renovering, inredning allt man kan tänka sig. Det är grymt att ha nåong bakom sig som man kan fråga om råd.TAck för all hjälp PAPPA :) De gäller iofs hela min familj, som alltid hjälper till! Ni är Grymma...


Det har hänt lite nytt i butiken också, nyaste byggnationen är min nya sko hylla, som blev grymt nice. Nu får jag plats med mer skor och man kan lätttare se mina modeller. Här är resultatet:





Men ha en bäst dag!

See yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0