Skola?

Hej alla glada hur är läget med er? Nu börjar det dra sig mot skolstart för dom flesta, eller så har ni kanske redan börjat skolan och arbeten. Är nästan lite avundsjuk på alla som får gå tillbaka till skolan nu och träffa massa kompisar och ha lov å grejer :) Så är ni sugna på lite shyssta kläder eller nya skor kanske tycker jag verkligen att ni ska hälsa på mig i butiken, nu börjar det droppa in nyheter till hösten sakta men säkert, det som är på G näst är Rip Curls höst kolektion, känns nice.


För tillfället händer det inte jätte mycket här på bloggen och största anledningen är att jag sitter med ordrar till Vår/Sommar 2010 och det tar all min lediga tid :P Men det är kul att äntligen ha kolla på allt man beställer in och själv välja sakerna, men samtidigt är det svårt att vet vad man ska ta in... Men de blir nog grymt bra, jag har en bra känsla iaf, sortimentet kommer blir riktigt fint nästa år...




Igår efter jobbet stötte jag på min bror och några andra polare som va ute och skejtade vid högskolan så de va bara att joina dom ett par timmar. För jag har nämligen skaffat mig en skateboard å gett mig fan på att jag ska lära mig att åka även på en lite bräda, inte bara longboard hehe. Men för mig är de inte helt lätt för jag är inte direkt en talang, jämfört med min bror som redan sätter kickflip (Vi har åkt lika länge) känns ju inte alls orättvist....




Ludde laddar en kickflip men lyckas inte landa...



Men coach Polnäs, gav Ludde några goda råd Citat "Lite mer Kick och lite mer flip så sitter den"
Själv stekte han mest runt i den grymt snygga sverige peruken ala Afro :)





Men de fanns ju Longboardes som va med å hängde med, Robin och Hedil cruisa runt på sina brädor så när jag tröttna på Min skateboard snodde jag Robins Vanguard en sväng hehe finns ju inget bättre än en Loaded Longboard


Ne nu ska tillbaka till beställandet så hade bäst

Peace!








Kommentarer
Postat av: Agge

HAHA!! polnäs e en grymt bra coach :P haha!!!

2009-08-19 @ 22:04:52
Postat av: Coolboy

Han Ludde verkar ju vara sjukt bra. hej kickflip på 2 dagar, madness!



Råger över Råger ut!

2009-08-19 @ 22:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0