Hemma Session

Tjo då va de tisdag å de närmar sig Nyår... Efter jobbet idag så drog jag hem å sprang iväg till gymmet, men jag han aldrig börja träna innan Min broder ringer å tjötar med mig hem till mor å far för en session på skidorna istället. Och tur var väl detta för så in i helvette va kul de blev.
Vi byggde en Wallride liknande grej som vi åkte på först, drog med fyrhjulingen för å få fart och de gick riktgit bra :)
Men efter et tag så konventerade vi de till ett hopp å börja snurra istället... Snacka om bra ingredienser till ett bra liv å en bra kväll!!
Här är lite bilder från kvällen, tyvärr hade vi ingen som kunde fota hoppen efter som en åkte skidor å en körde fyrhjulingen heletin :P



King of the hill!!

Misty Ner från vår kreation :)



PAGO Juice äre nya i Backen!!



Snygg motljus bild som Ludde tog :)

De va allt för denna gång hade bäst!!

PEACE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0