Onsdag ska de va...

En helt vanlig onsdag?

Satt på youtube lite å klicka runt på massa kul skatefilmer å hitta denna godbiten från skövdes skatehall, Nice jobbat Fredde å Viktor hoppas de är okej att jag lägger ut den här. Kul å se att de görs lite film i skövde!!

Ge mig gärna tips på era egan filmer om ni vill att jag ska lägga upp som här!! :)



....



Nä men titta, en dragon figur å en MONSTER!! Å ett Evolver kilstermärke å lägger man ihop de får man denna vackra bild, eller ska jag kalla det ett kollage :P

Peace!!!


Kommentarer
Postat av: Connor Hansson

Lägg ut denna då av skövdes helt egna skate teamhttp://www.youtube.com/watch?v=tvOpN84PNZ0

2009-11-12 @ 19:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0