Höst

Tjennare alla läsare hur är läget i kylan?
Känns verkligen att hösten är här nu, själv sitter jag hemma vid datorn med öppet fönster och lyssnar på lite skön Country musik som verkligen ger en skön höstkänsla för mig. Är ju så man blir sugen på att dra på sig skidorna och åka dirr.
Men man får väl vänta ett tag till innan snön kommer antar jag, men när den dyker upp hoppas jag att det kan hända grejer. Men allt är inte bra med kylan låg sjuk ett par dagar i förra veckan, men känner mig mycket bättre nu. Tack Kitte för att du hoppad in och hjälpte mig i butiken :)
Sen tänkte jag på minna om Boardstore LocalTour tävlingen den 17 Oktober som kommer äga rum i Skövde Skatehall för alla er som vill kika ni tycker jag deffenetivt att ni ska komma och få se en heldag med grymt skejtande och vem vet mer vad som kommer hända. Kul som fasen lär de iaf bli och jag ser fram emot det som fasen... 

Men påtal om höst så har jag nu börjat smyga fram vinterjackorna i butiken så för alla er som sitter där hemma och fryser eller som bara vill ha en grym jacka ändå tycker jag att ni ska komma in i butiken och skaffa er vinterns förmodligen coolaste jackor. Finns massor av modeller från flera märken och ännu mer är på G i veckan... Rip Curl, Neff, Sweet... Kan inte bli bättre!


Sen för er som va hos oss undershopping helgen och fick lotter så tycker jag att ni ska komma in och kolla era nr, för det finns fortfarande personer som inte häntat sina priser!! Skynda in för jag håller bara prylarna Oktober UT!!!


Sådär då har jag gett er lite mer info och för er som väntar på bilderna från shoppinghelgen så jobbar jag fortfarande på det så det kommer så snart jag har dom på min dator :)
Och nu är arbetet med att fixa min hemsida på gång, Får be om ursäkt för att den inte är speciellt informativ och för att den inte stämmer så bra med verkligheten men jag lovar att den ska uppdateras snarast så den blir roligare :)




Till sist ett smakprov på vad som kommer komma i vinterkläder... Va tror ni om dessa skönheter? Jag vet iaf en sak JAG ÄR KÄR.... :)



Peace Out

// Lukas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0