ISPO 2010 i Munchen

Cheeeeh allihopa hoppas livet leker och att allt är underbart? De är så vi gillar livet :)

Nu tänkte jag ta tag i att dra min historia om mitt första ISPO besök. För er som inte vet vad ISPO är så är det världen största Mässa för sport, Alltså du hittar allt från Extremsporter, Skidor, Snowboard till Löpning, tennis osv. Som sagt så va denna mässan i Munchen i en mässloka som är ungefär 180.000 m2 så de säger väl hur stort det är :P
Tog 2 dagar att kika igenom alla extremesports hallar och då va det 6 av 20 hallar eller något så de fanns å kolla på :)
Jag drog ner tillsammans med min pappa för att hitta insperation till butiken och se om man kunde hitta nått skönt folk nere på mässan å de fanns de gott om. För där va humöret på topp, Öl, mat, vin, drinkar tillsammans med massa prylar va sweet, så vi gled runt där å mådde prima och kikade på vad som fanns att köpa in för Vinter 2010/2011 och jag har hittat mycke kul grejer kan jag lova. Samtidigt va de gött att få lite semester efter dom häktiska dagarna med Evolver Railjam som förövrigt va hur grymt som helst...

Sen fanns de en Miniramp som Volcome hade i sin "monter" den va inte så mini :P Men de va kul som fan å se alla åkare som gled runt å hade kul! Det är kärlek till livet!

Aja de är inte kul å läsa om detta antar jag så jag lägger nert här :P Här är iaf lite bilder från mässan.... tyvärr glömde jag kameran hemma så det får bli Mobil bilder :P



Nya skidhjälms modet :P



Montrar i massor!! SkullCandy va ju självklart där




Barer! överallt :P



:)



Volcomes miniramp som inte va så jätte mini, där hängde vi å kolla på skate!



Å när man blev törstig stog dessa herrarna precis brevid rampen å fixade så du slapp gå törstig :P



Hitta värsta glidar cyklarna, dom ville man ha med sig hemma allihop! dom med motor gjorde 75 knyck! :P


De va allt för idag, ha en bra helg!!!

Chill Out!!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, så typiskt Tyskland att ha barer överallt

2010-02-16 @ 18:01:47
URL: http://improved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0