Tisdag...

Tjo allt bra med alla därute? Okej för er som undrar lite mer om tävlingen nu då så är det bestämt att Red Bull kommer dyka upp och hänga med oss under Lördagen. Vi jobbar även på att fixa afterski för alla som är över 18 och det serut som att det kommer bli på Vatra på kvällen med Club Milk, om det går igenom kommer vi dela ut biljetter till alla deltagare som är 18 eller äldre.
Bygget av allt kommer ske på Fredagen och jag skulle tro att vi börja bygga runt 17.00-18.00 däromkring. Man får komma och hjälpa om man vill och då äre bra om man har med sig en spade/shyffel att ös och gräva med. Va beredda på att om vi bli förmånga, kanske inte alla kan stanna pga att förmycket folk funkar inte heller, men det är bara att kika förbi och checka läget! :)

Sen på lördagen kommer anmälan ske flygande från 10.00 fram till 11.30 därefter görs allt iordning för Jam och själva åkandet drar igång 12.00, Vi kommer lotta om vilken klass som får starta och sen är det tänkt att det kommer bli 4 jam ala 30 min alltså 1 timmes åkning för varje klass. Skid/Snowboard. När jamet är slut tas 5 åkare i varje klass ut för final och där kommer man kör x antal åk beroende på tid osv. Sen bestämmer dommarna vilka som har gjort bäst ifårn sig.
Efter detta ca 15.30 blir det prisutdelning och utlottning av 2 priser till random åkare som inte hammnat på pallen. Detta för att de ska kännas värt att vara med och åka även om man inte är bäst för förhoppninge är främst att vi ska va där, chilla och ha kul!

Där har ni upplägget i korta dra, hoppas vi ses på lördag!




PEACE!!

Kommentarer
Postat av: Emina

Så sjukt BRA! Me love <3



Bara ett problem....: jag fyller år fredag, så dom ska ha stort fett SläktKalas för mig på Lördag!! =( så jag kan inte komma till torget...

2010-02-03 @ 11:29:31
URL: http://ladybonney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0