Misty

Tjo då va de tisdag igen och här sitter jag å slöar framför tvn. Förtillfället är jag å hjälper till på Maxi så min broder får hålla ställningarna i butiken så ni får handla hos honom istället :)
Igår va de backen som gällde men jag hade ingen bra dag så åkning för mig va la sådär, min bror å hand polare Rickard hade en bättre kväll... Rickard som inte hade åkt på ett bra tag drog först en 3:a å satsade dirket på front flip med rätt shyssta resultat! Och ludde tog chansen å testade en misty som nästan satt!

Sen har de hänt lite med tävlingen, jag har fått flytta datumet på ansökan till 6/2 istället för 30/1 eftersom den hade krockat med Chalmers Open som är 30/1 i gbg... Men jag håller er uppdaterade här så fort jag vet något!


Här kommer filmen på min borders första misty försök!








Hade gött!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Redigt bra försök faktiskt. Måste upp och testa hoppet snart se vad man kan åstadkomma :)

2010-01-12 @ 22:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0