Feber

Tjo alla glada! Det är söndag och solen skiner ute, nice! Själv har man feber så jag ligger mest i soffan och kikar film, därför har det inte hänt så mycket på bloggen det senaste. Men det tänkte jag ändra på idag... Jobbar lite med ett projket till sommaren liknande det som jag hade på torget nu i vinter (Evolver Railjam) så jag tänkte bara slänga ut frågan, har ni förslag på vad ni vill ska hända i skövde i sommar? Så ge mig gärna förslag och insperation!

Låt mig vet vad ni känner för!


Jag behöver lite longboard film som piggar upp mig! Här kan ni med njuta :) Känns som att det faktiskt vore okej om våren började smyga fram nu!! Vi har redan haft en Awsome vinter!!!



Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Lukas, har du blivit sjuk din stackare! Släng upp en stor jävla ramp på hertig johans torg där man kan åka skateboard och kanske cykla å sånt=) kan la inte va så svårt att fixa ;P

2010-03-11 @ 14:48:49
URL: http://johannaekblom.blogg.se/
Postat av: Lukas

Går faktiskt i dom tankaran :) Jobbar på det men de är mer jobb än man tror med tillstånd osv :( Vore awsome dock :)

2010-03-20 @ 13:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0