Mer vår!

Nu börjar det känns som våren tar över på riktigt, det börjar bli varmare och mindre snö på våra gator. Men ändå är det fortfarande sjukt skönt att åka skidor i solen :) Igår va jag i backen och testade för första gången på 12 år hur det va att stå på en Snowboard, det gick ju helt okej men jag har sjukt ont i rumpan idag! Fattar inte att man ska behöva spendera 95% av åkandet på räva när man har en planka på fötterna hehe är väl så att va nybörjare. En 180 lyckade jag iaf sätta dock inte något märkvärdigt men fortfarande en 180....
Aja nog om mina bravader på snowboarden...

Tänkte uppdatera med lite nya vårkläder så här kommer bilderna :)




















Där har ni lite smakprov på vad vi har för kul nyheter i Butiken :)

Hade bäst

PEACE!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det svarta sweet linnet längst ner för killar eller tjejer?

2010-03-15 @ 20:16:41
Postat av: Lukas

Det funkar för både killar och tjejer! Bara komma in och testa så det sitter bra snarare... :)

2010-03-20 @ 13:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0