LocalTour

Tjennare, nu va de ett tag sen jag bloggade så jag ska försöka ta tag i det igen. Veckan till ära har vår kollega Marcus semester så han kommer inte finnas tillgänglig för att svara på era frågor om tatuering denna vecka, men vi hjälper er gärna med det vi kan om det är något ni undrar över. Får hoppas han får en nice semester!

Sen har jag nu ett Datum till Boardstores LoclaTour. Den 10/10 -09 Blir det tävling i Skatelokalen i skövde, Då är ni välkomna att komma dit och kika, Vi på EVOLVER kommer va där och hänga tillsammans med One Off och grabbarna på Boardstore, det lär bli nice så de tycker jag att ni ska skriva in i era kalendrar :)







Soolong....

Kommentarer
Postat av: Mo

go skylt :D

2009-09-17 @ 18:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0