Longboard Träff & Nyheter

Tjoo alla läsare! Tänkte vi skulle ge vår longboardträff ett försök till denna Fredagen istället! Om det regnar blir det inget, lika bra att säga det dirket så alla är med på det men annars så ses vi vid 19.00-19.30 utanför Evolver så får vi se vart det bär av och vad vi hittar på!

Alla är välkomna att joina och jag ser gärna att ni har hjälm på er! Och är det så att ni ser oss på stan är det bara att hänga på! :)

Sen börjar det komma in lite nyheter i butiken inför hösten och skolstarten här, Ryggsäckar, T-shirts, Hoodies så kom in och kika vettja!




Sen har jag satt grippkniven i min bräda och gjort lite mönster på min nygrippade bräda :)





Det blev Transformes motiv!!



Mycke småpillande med tapetkniven :)

  



Det slutgiltiga resultatet :)


PEACE!!!


Kommentarer
Postat av: Linnea :)

Blev riktigt snyggt!

2010-08-13 @ 14:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0