Våren på G?

Nu börjar de bli varmt på riktigt, behöver knappt jacka längre :P Förutom när de blåser som det gör idag då...
Idag är de lördag igen gött som fasen med helg måste jag säga, och de börjar dra sig mot nästa veckas Shopping Helg! Då kommer det finnas erbjudanden i butiken och kanske nån annan överraskning vem vet :) Jag tycker ni ska ta vägaran förbi och kika in iaf!



Måste ju visa min Sjukt snygga Custom Painted Longboard som jag fick tillbaka förra veckan! Tack som fan Kristoffer för denna!! Grymt snygg man vill bara äta upp den hehe

Nee nu blir det Lunch! Kom in till butiken och gör mig sällskap vettja!!

Hade bäst å trevlig helg

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Emina

Haha :p ät inte upp den!

2010-03-20 @ 19:01:55
URL: http://bartenderemina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0