Butik Fresh mässa

God morgon alla pigga :)
Klockan är 07.06 å jag och en polare Oskar sitter på tåget påväg till Sthlm för att dra på en kläd/sko mässa på Berns i Sthml. känns segt att gå upp så tidigt, men de lär bli grymt kul så de får de la va värt. Ser ut som att de kan bli en rätt bra dag vädermässingt iaf. Jag kommer inte va i butiken på två dagar nu utan min underbara vänn Kitte kommer hålla ställningarna åt mig. Igår blev de klart i Marcus Tatueringsstudio och jag tror han har sin första kund inbokad i sin nya studio idag. Så nu tycker jag verkligen att alla ska ta och komma ner å kika på den nya delen av vår butik. Är ni sugan på piercing finns Andreas där för drop in och smykes försäljning så det är bara att komma in och snacka med honom så hjälper han er med er önskningar ;) 
Mässan som vi ska på är en inköps/insperations mässa inför Vår/sommaren 2010 så jag dit å kika in alla snygga grejer som kommer komma in i butiken så småningom, alla mina leverantörer kommer va där så de lär va fullt upp hele dan. Hoppas man hinner kika in nån skateshop när man är här uppe iaf.

Nog tjötat om de.
Igår va de Julafton i affären när jag fick mina nya brädor från One off, nu har jag fått in massor av nya modeller från Baker, Alien Workshop, Mystery, Flip och brädor från Sweet är på G och kommer förhoppningsvis in idag eller imorgon tillsammans med Kullager från Pig Weels, Ett gäng nya modeller hjul i olika prisklasser, Kepsar & kallingar från Sweet, Skolim, Bushings mm.  Så nu finns de verkligen anledning att komma in och ta en titt och passa på att Fynda på Vår SOMMAR REA!







Hade bäst så ses vi på Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0