KanalRock

Tja allihopa, varmt värre här i skövde! Solen steker åå de känns gött som fasen :)

Ikväll drar jag och Andreas iväg till Kalsborg för att hänga på Kanalrocken och sälja lite shyssta prylar till bra priser kan jag lova! Lyssna på lite skön musik åå bara hänga med allt skönt folk som är där.
Så är ni sugan på att komma å kika tycker jag att ni ska bege er till kalsborg och checka läget.

Ikväll kommer Ammotrack, Cabinett, SubAlert, Green Fog, Hence The Riot och Ace Core lire helt Gratis vid kanalen i kalsborg. De kan ju inte bli bättre.

Finns en länk lite längre ner i ett av min andra inlägg där ni kan hitta mer info om festivalen.


Take care å smält inte bort i Värmen


Nu blir de glass för mi del :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0