Skor

Hejsan Hoppsan, nu tar jag tag i å skriva lite igen, tiden springer på fort och det närmare sig Matfestival. De ser man fram emot. Håll ögon och öron öppna för erbjudanden i vår butik på stan och varför inte passa på och Handla lite ny kläder till festivalen. Till exempel har vi nu 50 % på alla rea kläder så passa på att Fynd så länge det finns grejer kvar!


Nu har de kommit höst nyheter på skofronten, dom tre senaste modellerna kom in idag! Så varför inte skaffa sig ett par nya shyssta pjucks?




Jr modell i Rosa/Turqous riktigt snygg modell som passa både tjejer och killar!




Slimmad High Top modell från Emerica perfekt för hösten!



Sen en klassiker, en svart/vit Fader från Etnies stilrent värre


Sen hade vi fin besök här på Evolver idag, Kavelbros Ledarskaps elever från årskurs 2 var här på ett litet studiebesök. För att se lite hur det är att starta ett företag som ung och hur jag tillväga när jag startade butiken. Jag hoppas att ni tyckte de va något att ha och att de inte va allt för boring!!


PEace

Kommentarer
Postat av: Anonym

fesan va gött. skejta nogon dag nu i nästa vecka?

2009-08-25 @ 22:00:14
Postat av: Snilleblixten_coolboy

när hade du tänkt berätta detta för mej då?? :P

2009-08-26 @ 12:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0