Pimp My board...

Tja fredag igen, chill som fasen äre :) I veckan har de hänt lite av varje bla. fick jag in en longboard som jag och Andreas tog på oss att fixa iordning lite. Skönt att få skruva lite longboard asså, de har man saknat nu under vintern :) Så vad sägs om denna grippan?



Stickers och genomskinlig grip is the shit :)

Sen har jag som sagt fyllt på med lite mer sweet prylar t-shirts, mössor å kallingar!





Ajjemän!!!



Här jobbas de hårt vettni! Det är en konst att klistra stickers :)


Trevlig Helg på er!! Och glöm inte att vi har öppet på söndagar nu fram till JUL och håll ögona öppna efter vårt fina helg erbjudande!!


Chill Dill...



Hey kan ju inte glömma lovade ju John att han skulle få va med ju....



Vilken läckerbit ;)

Hej på er...




Kommentarer
Postat av: John

Det är tur du håller vad du lovar:D

2009-12-11 @ 14:37:52
Postat av: Evolver

De gör jag alltid ;)

2009-12-15 @ 10:10:08
URL: http://evolverskate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0