Bloggens Första Dag

Tjenna alla läsare, vi har haft en grymt fin dag med värme och sol idag och vem blir inte lycklig av det. Jag hade tänkt börja blogga lite smått om vad som händer i butiken och runt om, ska försöka lägga upp nyheter som kommer in i butiken, filmer från när jag och mina polare är ute och åker, Info om events och annat skoj som jag kan tänkas komma på :)
Jag hoppas att ni kommer läsa och kommentera så jag kan göra bloggen roligare och mer intressant helatiden, var inte rädda för att komma med förslag på allt som man kan tänkas lägga upp, kvittar om det är Longboard, Skateboard, Surf, Dans you name it, jag gillar allt som gör livet roligare och det är min inställning till hur jag vill att butiken och bloggen ska se ut.  De ska va kul att leva, så varför inte leka sig genom livet :)

När solen är framme kan man inte göra något annat än att dra med sig sin Longboard ut på en sväng, Här kommer en film från vår eftermiddags åkning i Skövde 2009-06-26
 
Åkare Lukas Linnarsson & Ludvig Linnarsson








Loaded Dancer med Paris 180 & Retro BigZig 75mm
Slipstream Lowrider med Randall 180 & Slipstream 70mm
Loaded Dervish med Paris 180 & Durian 75mm Freeriders
Sector 9 med Gullwing 150 & Stimulans 70mm Freeriders

Dessa brädor har vi vart ute och åkt på ikväll, för senare på kvällen mötte nämligen MO och Kitte upp oss och det blev lite natt åkning innan det var dags att dra hem...



Peace Out....

Kommentarer
Postat av: Tony Hawk

Ni är sjukt grymma på bräda!

2009-06-27 @ 19:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0