Fredag 26/6

Goddag alla läsare, det är fredag och solen lyser visst är det Härligt! Snart helg och håller vädret i sig kan jag gissa att det kommer bli en hel del Badande och brädåkning och varför inte lite Grillning.

För er som inte vet så har vi en Butik i centrala Skövde som ligger på Storgatan 26 mitt emot Restaurangen Mangos, precis nedanför Willys (Se kartan)
Hos oss kan du hitta det mesta inom Skate,Longboard, Surf och Winter sport. Främst kläder, skor och brädor och jag kan nästan lova att det finns något för alla. Jag älskar att mixa färg och form på kläder och jag kommer jobba hårt för att hålla mitt sortiment varierat med både stilrena cleana kläder med det mest spacade man kan tänka sig :)

Varmt Välkomna...







På Gång:
Någon gång nästa vecka kommer det in lite nyheter i butiken, Ni kommer hitta Longboards från LUSH och skateboards från SWEET, och även lite nya solbrillor från SWEET och för er som frågat har jag nu fått tag i RANDOMS till era skateboards
Så kom in och kika






Peace Out....

Kommentarer
Postat av: Måns H

SWEET <3

2009-06-29 @ 00:48:03
URL: http://www.dilldesign.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0