Fredags mys

Tjo alla glada idag har de vart fredag å det har vi firta med lite macshaller å grejer vid butiken, nu i höstmörkret måste man ha lite mysigt :)
Fredag betyder helg och det är väl alltid soft, iaf för alla som får vara lediga :)

Nu har jag fixat lite bilder på några av nyheterna i butiken så jag tänkte dela med mig av dessa till er, Hoppas det finns något ni gillar...






Vet inte hur det är med er men jag garva rätt hårt när jag såg denna t-shirten :) Så jäkla skööön...



Snyggt med blåååå...



Massa nya T-shirts, Mössor från Dragon, éS, Etnies, Altamont, Emerica...



Mycket nice saker från Dragon <3



Sista..... TREVLIG HELG på er!!


PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0