Helgen

Då va det söndag igen och helgen börjar lida mot sitt slut, tiden går grymt fort, men de måste betyda att man har kul eller hur :)
I fredags efter vi hade stängt butiken drog jag, Kitte och Andreas ner till Hallen för att hjälpa till med snickeriet lite. De mest är typ klar nu och de börjar ta bra form. Tycker de känns jäkligt gött att vi äntligen börjar närma oss slutet, är många som verkligen har slitit hårt för att få detta att hända och det tycker jag att alla ska vara tacksamma för. Att det finns eldsjälar som ställer upp med sin tid för att vi ska kunna ha en fin skatehall i Skövde...

Tänkte slänga upp lite bilder med....




Först blev de lite snickrat, här står Jeppe å Andreas å Funderar lite på vem vet vad....



FYVERKERIER :) tänk va kul man kan ha med en vinkelslip



Men man kan ju inte bara jobba, här försöker Jacob & Oskar åka ramp, de roliga är att dom inte åkt bräda förut så de va en mycket rolig syn :) Fan dom va grymma... Å tack för att ni kom och hjälpte oss med att svetsa en fredag kväll!  Sen testa jag på att åka lite i rampen å de gick skit bra tills jag fick lite fel vikt å drämde i skinkan i backen :P Å Jäklar va ont de gjorde hehe...



David & Kitte ser roade ut :) Don´t you think?



Till och med jag kom upp på brädan till slut :) så kul hade vi tills de va dags att dra hem å sova...

Hoppas ni med har haft en bra helg!


PEACE...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0