NEFF!!

Tjaabaa torsdagen till ära har vädret bestämt sig för att försöka få oss att regna bort, För som det regnar. Tur man sitter inne i en varm mysig butik då, alla är välkomna in och värma sig hos oss å då kan ni passa på och kika på alla Skit coola Neff prylar som jag fick in idag. Har spenderat större delen med att packa upp och nu är nästa allt framme. Det sista kommer upp tills imorgon när jag Ludde och vår far har byggt om lite här i butiken ikväll...

Men eftersom bilder säger mer är 1000 ord så säger jag bara SE & NJUT i en orgie av färger.... Presenterat av mig Lukas & min bror Ludvig Linnarsson :)

Muhahahah....




....... FETTT



Solid Tree Goez metal... (tandställning)



Kolla en bräda...





Jag e fasen Snygg bakifrån... :)



Min bror är så jävla Coool... Iaf i denhär jackan :)




Massa mössor & massa Tees :)




Last but not Least our EVOLVER Pimp Andreas i en sten cool Neff hatt...


PEACE OUT my Friends....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0