hello my name is

ello!!
Nya smycken i butiquen; Spiraler, Pluggar, Fatbones, Krokar, Tusks, Labretpluggar, Tunnlar, XL-tapers!
Allt i organic, baby!-snällt mot huden men famförallt jävligt snyggt.
Finns även större diametrar till alla gauge queens.

Nya klistermärken finns att hämta. Evolver och Eightzero. Bara å komma in och frossa...








Tja Lukas här, nu har Andreas gästspelat på vår blogg lite här, men jag hade tänkt informera lite om att någon gång nästa vecka beräknas Vinterns NEFF grejer komma in till oss här på EVOLVER, Jackor, Mössor, Kepsar, Hoodar, Tees mm. Så jag tycker att ni ska hålla ut kik efter detta och snart kommer även Rip Curls Snowboard/skid kläder in och jag lovar att ni kommer gilla det... Mycket nice prylar...
Shoppinghelgen är över och vi kommer lägga upp Bilder och eventuellt någon film så fort vi kan och så fort jag fått bilderna så ni får hålla till godo så länge...



PEACE!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0