Mer Prylar å Semester!!

Tjoho!! Måndag igen å de är ju aldrig fel :) Idag sitter jag här i butiken hela dagen men imorgon ska jag äntligen få lite semester, så det bär av till ramundberget för att åka Skidor med en massa skönt folk!! Hur chill som helst. Men gråt inte för det! Min far kommer hänga i butiken och hjälpa er medans jag är borta så kom in och hälsa på honom!
Jag ska försöka blogga å lägga upp bilder från min semester här får la se vad jag orkar å hinner med :)

Sen har jag ännu mer nyheter inne i butiken och som vanligt, text är trist så jag laddar upp bilder istället :)

Mer grejer hittar ni på vår Facebook (EVOLVER)





















Lite av alla kläderna som finns i butiken!!

Hade bäst nu

PEACE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0