Hejsan

Tjaaa då va jag hemma från Munchen igen, dock har jag haft problem med datorn så jag har inte lyckats fixa så mycket med varken bilder från jamet eller Munchen, har lyckats få upp endel av de bliderna jag fått tag på, på facebook så där kan ni kika... http://www.facebook.com/pages/Skovde-Sweden/Evolver/111395345755?ref=ts

Å bilderna och ett inklägg om hur mässan var ska jag försöka hinna med snarast :) Så länge får vi njuta av lite sköna bilder från det skönaste Jamet så länge!! ;)


























Där har ni lite ögongodis, Jag lägger upp så fort jag har mer :)


Kommentarer
Postat av: JOnas Östberg

va kostar chinos o har ni i typ barnstorlek?:D

2010-03-27 @ 22:23:22
Postat av: Evolver

Dom ligger på 599:- och det minsta jag har är 28 i midjan...

2010-03-31 @ 17:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0