GOTT NYTT ÅR

Gott nytt år på er allihopa, har vart fullt ös för min del där av den sena hälsningen :)
Hoppas festandet inte tog för hårt utan att ni är uppe å skuttar igen, själv va de ganska lugnt och en heldag med inventering på nyårsdagen, låter väl mysigt :)

Då va de iaf nytt år och de ser jag fram emot som fasen, snön ligger kvar och nu har jag äntligen skaffat mig ett säsongskort i billingebacken, antar att man kommer hänga en hel del där nu framöver. Va där i Onsdags med Ludde och chilla lite, grymt kul å de slutatde med att Ludde testade Frontflip för första gången. För jäkla coolt :) Jag va me sugen men palla inte trycket så jag fick nöja mig med att se min bror skina av lycka :) Fair enougt! hehe

Å så sitter jag och håller tummarna för att vi ska få ha vår Rail Session, förhoppningsvis får vi svar från polisen på Måndag och får vi Good too Goo så drar vi igång med planerandet :)
Så håll ögonen öppna :)



Sjukt ovärd film men va fan hon åker ju faktiskt Snowboard!!!




Ni får ha en grymt nice helg! De ska jag ha, hoppas vi ses i backen!!


PEACE!!!


BTW nån som vet vart man kan få tag i Tall tees som är skitlånga? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0