Lördag

Tjjoo allihopa Sry attt jag inte skrivit här på ett tag men de är fullt upp i livet med jobb å skidåkning :P hehe Hoppas ni har överseende med detta...
Och för er som inte redan visste så är billingebacken öppen så de är bara te å dra dit och åka, de är vad jag gör all min lediga tid så vi ses säker där isåfall :)

Vad är nytt då tro, igår skrev jag den slutgiltiga anmälan om lov att få ha en Rail session/ Tävling på Hertig Johans torg, så nu har jag gjort en ritining och grejer som ska in till Polisen på Måndag så får i se vad dom säger, Snacka om att de är mycke formaliteter som ska funka för att man ska få ha något sånt här :P Men jag kämpar vidare!!
Jag ber Alla som känner att dom har några tips eller Ideer till hur man kan göra detta nu att höra av sig till mig... Alla ideér är bra ideér så spotta ur er allt ni har!! Så jag kan göra detta så bra som bara går, för jag lär behöva hjälp :P

Ni kan maila på [email protected] om ni har något att komma med :)



Sen vare Fredag igår å då blev det fredags Session i backen är klart :) Och detta resulterade i en film så ta er en titt, Kan lova att de finns något kul för alla att se :)



http://www.freeride.se/video/-20-shredding/    <---------------- Klicka länken!!!!





©Copyright Ludvig, Kim, Degen!

Trevlig Helg på er!!

Kommentarer
Postat av: Sander

Tjo!

Sander här som köpte Neff jackan som krånglade med dragkjedjan.

Eftersom jag är relativ ny i Skövde, så tänkte bara höra ifall det går att ta sig till backen med buss eller något?



peace.

2010-01-09 @ 12:45:35
Postat av: Evolver

Tjennare!! Har dålig koll på bussar å grejer jag brukar alltid gå eller få skjuss upp men de går nog bussar som stannar hyffsat när backen dock vet jag inte vilka :P

Kan ju alltid dra ner å fråga på resecentrum :)

2010-01-09 @ 14:30:34
URL: http://evolverskate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0