Söndag...

Tjo Flöjt, Söndag igen och veckan spriger iväg som vanligt. Jobbar som en dåre med Vinter Jamet och verkar nu fixat ett Datum, den 6/2 på hertig johans Torg, Så nu äre bara allt annat kvar då :)
Men de kommer vi lösa med alls hjälp!
Så boka in i era kalendrar!

Själv har man extraknäckt lite på Maxi idag så ingen lugn och ro för mig en söndag hehe

Men de tycker jag vi tar en peppande film på! För jag å min bror ska ut å åka skidor sen å då äre aldrig fel!




http://www.freeride.se/video/stuck-in-the-eighties-bonus-segment/    <----- DAMN!!


PEACE!!

Kommentarer
Postat av: Connor

Vad är det för vinter jam och vad gör man där då

2010-01-22 @ 15:59:15
Postat av: Evoler

Ett vinter jam för skid/snowboardåkare, man åker på boxar och tävlar om priser :) Å för dom som inte åker man man komma å njuta av åkningen å hänga med oss!

2010-01-24 @ 10:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0