Slipstream är här igen!!

Woho, igår bar det av till gbg för att träffa lite skönt folk och kolla på lite kläder och skor, men gissa vad jag mer fick med mig hem i mitt bagage? Joo alla dom efterlängtade slipstream brädorna så nu idag Fredag så kommer jag montera för vad mina fingrar palla och det kommer bli FÖRST TILL KVARN som gäller för jag vet att det är många som väntar!

Så varför inte ta en titt till butiken idag vädret är ju ände lite mulet :)


SEn måste jag lägga upp denhär videon på Sammy Carlsson för även om det är lång till vintern är det här Helt vansinnigt switch triple rodeo 1260 på skidor. Det är ju bara till att njuta!!



Ha en soft fredag

PEACE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0