Påsk fint :)

Tjoo då va det dags att blogga lite igen då :) De är Påsklov för alla lyckliga ungdomar som fortfarande går i skolan ju... Måste va gött!
Själv har man ledigt på Fredag och tänkte passa på att dra ner till Elmia å kika på bilar :)

Självklart har jag gjort lite påsk fint i butiken och äntligen har jag fått upp en ordentlig hylla för mina kommande longboards...





Dagens Style! Kaxigt värre ju :)



Sen för alla er som behöver nya skolväskor eller bara är i behova ar en Sweet rygga check this OUT!!!





Och nice Vår jackor från Sweet :)





Svårt att få en bra bild på den svarta jackan men den är grymt snygg!!


Nice! De va all för mig idag :)

Hade gött

PEACE!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0