Uppgraderat sortiment

Tjaa då va de Måndag igen då, tiden går så sjuuuuukt fort! Hinner ju knappt med ju, känns som sommaren står runt knuten vilken sekund som helst nu :) de gillar vi värme å glana upptåg!. Hoppas eran helg har vart lika nice som min iaf, jag har tatt de chill...

Sen så har jag nu uppgraderat mitt longboard sortiment lite till. Det nya kommer från FlexDex träsortiment som består i 4 olika brädor. Mantis, Fat Daddy, Rubber Soul & Lust for life....

Här kommer lite bilder på brädorna.





Mantis är lite av den klassiska skolan, en bräda utan kicktail och med en ganska stel flex får du en shysst stabil bräda att cruisa runt på. Brädan är pressad av kanadensisk lönn och glasfiber vilket ger en bräda av hög kvalitet. Pris 2599:-



Lust for Life är en liten bräda med Kick tail och med en aning kick även i nosen. Detta ger en komplett lek bräda för den som är ute efter en lite modella att glida runt på. Randall truckarna ger stabilitet och brädan som är gjord i Lönn och glasfiber ger en bräda med Hög kvalitet. Pris 2599:-



Rubber Soul är en längre variant av bräda med Kicktail. Formen likar mer en klassisk pin tail med som sagt har denna brädan en kick i tailen. En bra bräda för vem som helst som ska ta sköna svängar på stan eller kanske ta brädan till jobbet eller skola? Även denna brädan har både lönn och glasfiber i sig och ger en hög kvalitet på brädan och man kan känna att brädan är väl arbetad. Komplett med Paris truckar för en skön crusing känsla!
Pris: 2599:-



Sen är monstret äntligen tillbaka i butiken! med sina ca 155 cm är det en av dom längsta brädorna på marknaden vad jag vet. Fat Daddyn är en bräda helt i lönn som tagits fram för den som vill ha en massiv bräda att "Dansa" på, Störst går först?
Pris: 2799:-

Peace Out!!

Kommentarer
Postat av: hanna

tips på ngn bra sida att beställa longbosards på? :)

2010-05-24 @ 19:06:33
Postat av: Lukas

Varför inte köpa longboard hos mig? Har ett fler tal modeller vad är du ute efter?

2010-05-25 @ 14:30:22
URL: http://evolverskate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0